Silnik |
Po wymianie łożysk, uszczelniaczy, pierścieni tłokowych, głowica po regeneracji – nowe prowadnice i zawory. |
Gaźnik |
Pegaz + filtr stożkowy |
Instalacja elektryczna |
Cała instalacja jest nowa, zbudowana w oparciu o nowe podzespoły i jest mojego pomysłu. Jest ona o napięciu 12 V. Alternator o mocy 250 W od Fiata 127, regulator napięcia Jawa 350. Akumulator 12 V, 7 Ah, żelowy. Przerywacz kierunkowskazów elektroniczny. |
Zapłon |
Zaplon bateryjny. Aparat zapłonowy od Fiata 126p, z samoczynnym przyspieszaniem, przerobiona przystawka do napędu aparatu zapłonowego w celu zmiany kierunku obrotu. Świeca 14/ F75. |
Oświetlenie |
Lampa przód – halogeny soczewkowe, lampa tył – produkcja własna oparta na diodach |
Opony |
Przód 110/80-18 Metzeler, Tył: 120/80-16 Metzeler |
Koła |
Przód: 18 x 2,15 felga aluminiowa, nowe szprychy , Tył 16 x 2,15 felga aluminiowa, nowe szprychy |
Hamulce |
Przedni hamulec tarczowy, cały osprzęt od MZ, tarcz wentylowana, pompka hamulcowa ma 3 lata – kupiłem ja nową. Hamulec tył – bębnowy |
Zużycie paliwa |
Średnie eksploatacyjne 4-5 1/100km |