Dane techniczne Junaka

Silnik Po wymianie łożysk, uszczelniaczy, pierścieni tłokowych, głowica po regeneracji – nowe prowadnice i zawory.
Gaźnik Pegaz + filtr stożkowy
Instalacja elektryczna Cała instalacja jest nowa, zbudowana w oparciu o nowe podzespoły i jest mojego pomysłu. Jest ona o napięciu 12 V. Alternator o mocy 250 W od Fiata 127, regulator napięcia Jawa 350. Akumulator 12 V, 7 Ah, żelowy. Przerywacz kierunkowskazów elektroniczny.
Zapłon Zaplon bateryjny. Aparat zapłonowy od Fiata 126p, z samoczynnym przyspieszaniem, przerobiona przystawka do napędu aparatu zapłonowego w celu zmiany kierunku obrotu. Świeca 14/ F75.
Oświetlenie Lampa przód – halogeny soczewkowe, lampa tył – produkcja własna oparta na diodach
Opony Przód 110/80-18 Metzeler, Tył: 120/80-16 Metzeler
Koła Przód: 18 x 2,15 felga aluminiowa, nowe szprychy ,   Tył 16 x 2,15 felga aluminiowa, nowe szprychy
Hamulce Przedni hamulec tarczowy, cały osprzęt od MZ, tarcz wentylowana, pompka hamulcowa ma 3 lata – kupiłem ja nową. Hamulec tył – bębnowy
Zużycie paliwa Średnie eksploatacyjne 4-5 1/100km

Related Images:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.