Dane techniczne OSA M50

Silnik Typ S 06 dwusuwowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 57 mm, skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 150 cm3. Stopień sprężania 6,5. Moc maksymalna 6,5 KM (43,3 KM/1) przy 5000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 1,2mkG przy 3500 obr/min. Cylinder żeliwny, ustawiony poziomo. Głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy składany, podparty na czterech łożyskach kulkowych. Stopa korbowodu ułożyskowana na rolkach. Tłok ze stopu lekkiego, dwa pierścienie uszczelniające. Smarowanie mieszankowe (1 : 25). Olej SAE 40-50.
Gaźnik Typ G 20. Średnica gardzieli 20 mm. Główna dysza paliwowa 75.
Instalacja elektryczna O napięciu 6 V. Prądnica-iskrownik zamocowana na prawym czopie wału korbowego. Ustawienie zapłonu 4 mm przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,4 mm. Świeca 14/175 -4- 225. Moc prądnicy 28 W. Zasilanie świateł szosowych bezpośrednie. Prostownik. Akumulator 6 V, 7 Ah.
Sprzęgło Wielotarczowe
Skrzynia biegów Zblokowana z silnikiem, trzybiegowa. Nożna zmiana biegów po lewej stronie. Przełożenia poszczególnych biegów: I-2,925, II-1,486, III-1,000. Smarowanie olejem SAE 40.
Napęd Od silnika do skrzynki biegów łańcuchem 3/8″, przełożenie 2,31; od skrzynki biegów do tylnego koła całkowicie osłoniętym łańcuchem 1/2″, przełożenie 2,79.
Podwozie Rama rurowa, podwójna, otwarta, spawana. Resorowanie koła przedniego na wahaczu i dwu amortyzatorach ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym. Resorowanie koła tylnego na wahaczu i dwu amortyzatorach ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym.
Nadwozie Tłoczone z blach; tylna część zdejmowana dla umożliwienia dostępu do silnika. Zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem. Siedzenie podwójne.
Koła Wzajemnie wymienne. Tarcze tłoczone z blachy, nierozbieralne. Ogumienie 3,25-14. Ciśnienie powietrza: przód 1,3 atn, tył 1,8 atn.
Hamulce Bębny o średnicy 160 mm, wykonane ze stopu lekkiego, z wkładką stalową; szerokość szczęk 30 mm.
Wymiary główne Rozstaw osi 1355 mm, długość 1920 mm, szerokość 610 mm, wysokość 980 mm, wysokość siedzenia 750 mm, najniższy punkt od ziemi 160 mm.
Główne ciężary Ciężar w stanie gotowym do jazdy 127 kg; obciążenie koła przedniego 52 kg, tylnego 75 kg; największy dopuszczalny ciężar 290 kg.
Wskaźniki Stosunek mocy silnika do ciężaru 51,2 (31,9) KM/t; szybkość na III biegu przy 1000 obr/min silnika 14,5 km/godz.
Szybkości maksymalne Na I biegu – 36 km/godz, na II biegu – 65 km/godz, na III biegu – 76 km/godz.
Zużycie paliwa Średnie, eksploatacyjne 3,3 – 4,0 1/100 km.
Hamowanie Od szybkości 50 km/godz: hamulcem przednim 14 m, hamulcem tylnym 17 m, obydwoma hamulcami 11 m.

Sprzedany 🙁 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.