Dane techniczne CZ 175 Sport

Dane techniczne:
Motocykl: CZ 175
Model: 477 Sport
Rok produkcji: 1972 – 1977

 

A. SILNIK  dwusuwowy, chłodzony powietrzem
 Liczba cylindrów  1
 Średnica cylindra [mm]  58
 Skok tłoka [mm]  65
 Pojemność cylindra [ccm]  172
 Stopień sprężania  1:8,8
 Moc silnika [KM/obr]  15/5600
1. Gaźnik  Jikov 2928 SBDb
 Średnica dyfuzora [mm]  28
 Dysza główna – Solex  98
 Dysza wolnych obrotów  50
 a) Ustawienie iglicy – na dotarciu  III
                           – po dotarciu  II
 b) Śruba powietrza – na dotarciu  1/2
                           – po dotarciu  1i1/4
2. Zapłon  bateryjny
 a) Świeca zapłonowa  PAL super 14-8 R
     wartość cieplna  240-270
     odległość elektrod [mm]  0,7
     gwint  M14 x 1,25
 b) odległość styków przerywacza [mm]  0,4
 c) wyprzedzenie zapłonu [mm]  2,9
3. Mechanizm przekładniowy
 a) pierwotna przekładnia  łańcuch 3/8 x 3/8
     Ilość ogniw  54
    Stosunek przekładni  40/21
 b) przełożenie wtórne przekładni  łańcuch 1/2 x 5/16
     Ilość ogniw  128
 c) sprzęgło  w kąpieli olejowej, lamelowe
    Ilość lameli metalowych  6
    Ilość lameli korkowych  5
    Wyłączanie  ręczne i półautomatyczne
d) skrzynia biegów
    Liczba biegów  4
    Położenie neutralne  pomiędzy I – II oraz III – IV
    stosunek przełożenia: I bieg  25/12 x 23/14 = 3,42
                                        II bieg  19/17 x 23/14 = 1,84
                                        III bieg  16/21 x 23/14 = 1,25
                                        IV bieg  napęd bezpośredni = 1
 e) ogólne przełożenia:    I bieg  1 : 21,17
                                        II bieg  1 : 11,38
                                        III bieg  1 : 7,75
                                        IV bieg  1 : 6,19
 f) przełożenie mechanizmu rozruchowego  1 : 3,04
 g) przełożenie napędu szybkościomierza  14/5
B. PALIWO
 Mieszanka  benzyna + olej SAE 40-50w stosunku 1:30-1:40
C. PODWOZIE
1. Rama  rurowa
2. Wymiary kół
a) obręcz przednia  1,60 x 18
    obręcz tylna  1,85B x 18
b) opona przednia  2,75 x 18
    opona tylna  3,0 x 18
c) ciśnienia dla jednego jeźdźca
    w oponie przedniej  1,1 atm.
    w oponie tylnej  1,6 atm.
    ciśnienie dla dwóch jeźdźców
    w oponie przedniej  1,2 atm.
    w oponie tylnej  2,1 atm.
3. Hamulce  szczękowe
    średnica bębnów hamulcowych  160 mm
    szerokość okładzin hamulcowych  35 mm
    uruchamianie przedniego hamulca  linką
    uruchamianie tylnego hamulca  cięgnem
4. Resorowanie
a) widelec przedni  teleskopowy z tłumieniem olejowym
    skok widelca przedniego  130 mm
b) widelec tylny promieniowy  z dwoma amortyzatorami teleskopowymi
    skok widelca tylnego  100 mm
D. OSPRZĘT ELEKTRYCZNY
 1. Prądnica  6 V
     Moc znamionowa  45 W
 2. Akumulator  6 V
     Pojemność  14 Ah
     Gęstość elektrolitu  1,28
     Uziemiony  biegun ujemny
 3. Reflektor
     żarówka główna  6 V 35/35 W
     żarówka postojowa  6 V 4 W
     żarówki kontrolne i oświetlenia osprzętu  6 V 2 W
 4. Lampa tylna
     żarówka lampy tylnej  6 V 5W
     żarówka lampy hamulcowej  6V 15W
 5. Bezpiecznik  15 A
E. SMAROWANIE – OLEJE
 1. Skrzynia biegów, sprzęgło, przekładnia
     rodzaj oleju  PP 7
     pojemność oleju w skrzyni biegów  1000 ccm
 2. Widelec przedni
     rodzaj oleju  płyn amortyzatorowy + olej SAE 40-50 w stosunku 1:1
     pojemność jednego amortyzatora  120 ccm
 3. Amortyzator tylny
     rodzaj oleju  płyn amortyzatorowy
     pojemność jednego amortyzatora   47 ccm
F. POZOSTAŁE DANE
 1. Ciężar motocykla  112 kg
 2. Dopuszczalne obciążenie motocykla  160 kg
 3. Maksymalna prędkość
    a) na siedząco  100 km/h
    b) na leżąco lub z szybką  110 km/h

Related Images:

3 komentarze

  1. Prędkość maksymalna:
    – na siedząco 100 km/h
    – na leżąco
    lub z szybką 110 km/h

  2. Dokładnie tak jak Roman pisze. Mój błąd .Nie wiem skąd to wziąłem 😉

  3. Krzysztof Szwajger

    Przy wzroście 194 cm swoją laleczką 477 jeżdżę 104 km/h

Skomentuj Krzysztof Szwajger Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.